poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Rossmann, Alterra, Volumen - Shampoo Papaya & Bambus. Szampon dodający objętości .


ft.http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/43224_250.jpg
Szampon dobrze oczyszcza skóre głowy , przepięknie owocowo pachnie ale zapach ten nie utrzymuje mi sie na włosach ; ( . Opakowanie jest poręczne łatwo mi było wydobyć produkt . Kupiłam ten  produkt w promocji za lekko ponad 6 zł co jest moim zdaniem lepszą ceną od ceny regularnej ( 9 zł ) . Posiada gęstą żelową, bezbarwną konstystencje. Nie dodawał mi objetości na czym głownie mi zależało dlatego nie kupie go ponownie .

Skład:
Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Coco Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Glycerin, Carica Papaya Extract*, Bambusa Aurundinacea Stem Extract*, Magnifera Indica Extract, Hyrdoxy Propyl Guar Hyxypropyltrimonium Chloride, Panthenyl Ethyl Ether, Alcohol*, Parfum**, Limonelle* Linalool*, Geraniol*, Citral**.
*-surowce z kontrolowanej biologicznie uprawy.
**-naturalne surowce.



Cena: reg.9 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz